lördag 7 februari 2009

Farting...

Var nyss in på min dotters blogg och jag har skrattat så tårarna rann. Hon har beskrivit tillvaron med vår granne som fiser hela tiden så enormt roligt att jag bara måste visa det här. Här kommer det:

STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD
Pruttmannen som bor granne med oss, ovanför oss pruttar säkert 150 gånger per dag. Sådana höga brakskitar som låter som att han bajsar på sig. Han måste ha något allvarligt fel i sin mage. man hör inte ens när våra grannar pratar med varandra men hans megabrakskitar hör man. Jag är så irriterad nu för han har gått runt och fisit däruppe typ 10 min och jag vill bara SPYYYYYY, sitter och gör pruttljud med munnen ashögt och allt vad jag kan bara för att han ska fatta ATT JAG HÖR VAD HAN GÖR JÄVLA ÄCKELGUBBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jdsijsijdsjisdjdsi sluta fis. jag SPYR på dig!
mamma har lovat att prata med vaktmästarn om det och ska fråga om det här har varit något tidigare problem för dom som bodde här förut, kanske därför dom flyttade?! Om det inte händer nåt så ska ho ngå dit och prata med honom.
Det här funkar ju inte längre, fattar ni hur sjukt det låter? Men det är som att han ligger isängen brevid mig och fiser ashögt. När vi sitter och äter, ja då kan vi inte äta för då går våran granne runt och fiser ut hela sin mage däruppe?
seriöst människa. lägg in dig på sjukhus annars kommer jag komma upp och bajsa i din brevlåda, jag lovar jag ska bajsa för lika mycket som du har fisit sen vi flyttade in. kommer bli en hel jävla del vill jag lova!!






















Förstår ni att jag inte har hittat på utan att detta är ett riktigt problem?
Till slut en sekvens från Youtube för att ni ska förstå vilket ljud vi får stå ut med arla morgon och sen kväll...

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Haha, underbart!
Ha en fin söndag.
Kram Lallis

Anonym sa...

Tack för att du fick mig att skratta på ett sätt som jag inte har gjort på mycket länge! Vilket fantastiskt rolig inlägg, jag har haft högläsning här hemma. Kram!

Anonym sa...

haha, men sheet... hur gick det sedan??

lånade bilden av er...