söndag 8 februari 2009

Vad tror ni?

Sagolikt massa snö har det kommit i helgen! När vi var ute tidigare fällde jag Elin och brottade ner henne… var dock tvungen att släppa när hon försökte mula mig. Kallt som fan och oj, vad jag längtar till värmen. 19 dagar kvar nu…

Jag har gjort en handlingsplan i helgen.
I morgon är det dags - hjälp!

Jag har också funderat massor över vad som gör att människor inte värdesätter sig själva?
Låter sig bli behandlade som en påse skit.
När jag funderade på det kom jag på att jag har befunnit mig i den sitsen själv.
När det skedde och jag tagit mig ur hans hårda klogrepp analyserade jag naturligtvis VARFÖR?

Kom fram till en kombination av saker.

Men jag tänkte att ni kunde komma med förslag.
Att vi kan reda ut detta tillsammans.

Är de experter på att manipulera?
Har vi som råkar ut för dem taskigt egenvärde?

Vad tycker ni?
Vad tror ni?

2 kommentarer:

Helén sa...

Kommer gå hur bra son helst! Kram!

Anonym sa...

Visst är det konstigt att man finner sig i en sådan situation? Har oxå erfarenhet inom området.. att bli totalt nertryckt av en annan människa.. idag har jag härdsmälta i hjärnan = migrän så inga bra förslag kommer.. Men visst är det vissa människotyper som är lagda åt det manipulerande hållet.. Men jag tror att det är dom som har problem o inte vi.. Kramar från en nerbäddad Monne