måndag 2 februari 2009

Utmärkelse

Inget möte blev det... så är det när det ibland skiter sig av olika skäl... roligt hade det varit och jag ser fram emot nästa gång. Igen.

Tills vidare gläder jag mig över denna














som jag har fått av Pysan

Tack Pysan!

Reglerna är sådana att jag också ska lista fem saker jag inte kan vara utan. För evigheter sedan hade jag svarat snus på säkert tredje plats men tack och lov inte nu!

1. Mina linser eller glasögonen är ett måste!
2. Nära och kära
3. Hmm, nu blir det svårare men jag böjer mig för det självklara - Choklad (må det finnas i Thailand...)
4. Jisses, datorn glömde jag nästan.
5. Toapapper kanske... (vad ska man annars torka sig med? Löv? Och tidningspapper på vintern? Nää, tack!)


Så var det med det. Funderar dock på om detta kan jämföras med kedjebrev? Nä, inte kan det va? Det är ju liksom roligt att få en nominering!
Slutligen ska jag skicka nomineringen vidare till några av mina bloggvänner

anna of sweden
Jupp
Sandra
Lallis liv och leverne
Humle och Dumle
Citronfjärilen

Så var det gjort, nu dags att supergosa med sonen som kliver in genom dörren vilken minut som helst! Det bästa som finns!

8 kommentarer:

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

HEHEHE!

Lallis - liv och leverne sa...

Vad go du är. Tack, vännen:)
Kram

Anonym sa...

Supertack!

Den ska jag ta hand om senare idag! :-D

Isabelle sa...

Himla synd att du inte kom. Vi var ganska många igår. En ny tjej var med också. Hon hade fått sin första behandling för tre veckor sedan, nästa väntade i morgon. Strongt gjort att komma då tycker jag. Det väckte mycket minnen när hon ställde en massa frågor.

Tackar ödmjukast för utmärkelsen. Tar tag i den nån dag, för nu har jag precis lyckas skriva ett annat inlägg (det går lite trögt med bloggeriet nu).

Ha en härlig dag!
Kram!

anna of sweden sa...

Tack för den fina utmärkelsen.
Jag valde att blunda för "uppgiften" men har gett dig en liten utmaning inne hos mig. :) Bara om du vill.

Anonym sa...

Man får gratulera!! jag håller med Pysan helt o hållet!! Ser varje dag fram emot att titta vad som kommit till på bloggen.. Idag har jag fått min första behandling, nedräkningen har börjat! Var så underbart att få höra av sköterskan att "-vi ser dig som frisk"!! Jippi!!! Än så länge känner jag inte av något, har piller att ta o har redan fått div mot illamående..
"Gladattdetärigång-"Kramar

Malin sa...

Snadra, du är härligt galen! :)

Lallis, kram :)

Jupp, ska titta hos dig.

Isabelle, åh vad jag ville komma och nästa gång är jag ju i Thailnad...

Anna, ska kolla in utmaningen!

Monne, skickar massa styrkekramar och du vet väl att jag finns om du har frågor eller bara vill ösa ur dig!

Kramar till er alla! :)

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hej!
Ramlade i hos din blog via bloggar via bloggar...
Blev sittandes och har läst en hel massa inlägg. Känns verkligen "nära" mycket av det du skriver. Fick diagnosen livmodercancer 2003, är några år sedan nu men man tänker på det varje dag!
Måste fortsätta följa din resa och härliga blogg!
Ha de gott
Kram Anna