tisdag 3 februari 2009

Gråt och skratt är nära

Så har jag blivit utmanad av Citronfjärilen... Utmaningen går ut på att man tar den sjätte bilden i den sjätte mappen i bildmappen på datorn. Jag gick snabbt in bland mina bilder och kollade så jag inte hade något bikinikort från någon resa... eller nåt annat värre... där... men icke - phu!

Det var kanske värre, fast inte för mig utan för Sandra. Hon befann sig i den sjätte mappen och däri den sjätte bilden. Hon är iförd den ena av mina peruker och det var då hon kommit hem från Örebro för att ta hand om mig. Jag tror att jag endast hade en cytobehandling kvar och var rätt skröplig. Det var så roligt att hon kom och det livade upp mig en hel del.

Förresten så kanske jag ska förklara vem Sandra är. Hon är min exbonusdotter, äldsta syster till min son. Hon är en fantastisk tjej och jag tänker se till att hon finns i mitt liv för alltid. Jag älskar henne helt enkelt.





















Sandra gillar roliga bilder och historier så för att blidka henne för perukbilden så lägger jag in den här, som jag fick av Agneta i mailen idag. (Alla gammuvar och halvblinda får plocka fram förstoringsglas... ;)





















Behöver själv skratta lite för nu börjar jag bli orolig för att jag ska få riktiga fiskögon igen. Jag slutar ju (för faaan) aldrig att tappa ögonfransarna! Skit! Jag vill inte ha fiskögon ... ju... snyft...

Skratta får jag i alla fall när jag kikar in hos Nemi och kollar på denna. Pinsamt! Klicka på serien så syns den ordentligt.


3 kommentarer:

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Åh vad du är fin, det värmer i mitt hjärta.. Otroligt smickrande bild på mig, sandra är fel namn, jag heter numera Olga!!!hoppas du har det fint och att fiskögonen snart försvinner!!
du får ta och klistra fast lite av det där rövhåret du går och dras med ist =) långa fina, blinkande ögonfransar =) =)
HOHHOHO!
Puss älskar dig!!

A-K sa...

Tack för läsningen av roliga historier! Tråkigt med dina ögonfransar! Det måste vara jättejobbigt. Än så länge sitter mina fast, men man vet ju inte...
Håret ramlar hela tiden, men det där skäggstrået på hakan biter sig fast med näbbar och klor.... Det är väl märkligt, va? =)Kram på dig! A-K

Malin sa...

Olga, fyyy vvad du är vidrig. Har inget hår där alls. Bara vidriga Sandror som har det! ;)

A-K, skäggstråt kommer att ge sig och njut av att allt hår är borta. När det kommer tillbaka kommer det med råge. Då snackar vi skäggstrååån - Jiasch!

Kramar