fredag 23 januari 2009

Moahahahahahaaaaaa.....

Fick ett mail av Isabelle efter mitt tidigare inlägg om kedjebrev. Jag bara måste lägga ut det här... Hon skickar det till folk som skickar kedjebrev till henne. Tänkte att ni som vill kan kopiera och skicka det ni med. Jag kommer definitivt att göra det i fortsättningen!
Så här kommer det:

Jag gjorde som du sa......


Jag skickade mail till 10 personer som du skrev.
Jag väntar fortfarande på det jävla miraklet som skall inträffa!!!!




















Till alla mina vänner som det senaste året skickat mig
önskningar, kedjebrev, ängelbrev eller andra löften om tur

OM jag vidarebefordrar dem...


DEN SKITEN FUNKAR INTE!!!!!!!!


Nästa år, skicka istället pengar, öl, choklad,

biobiljetter, bensinpengar eller resecheckar!


TACK!

=)

2 kommentarer:

Lena sa...

Kedjemail, sms och brev är så trist. Riktigt sur blir jag på de där som avslutas med hot. Jag struntar i dem.
Benjamin Button ska jag se om några veckor när äldsta dottern kommer hem. Jag har således något att se fram emot

A-K sa...

Hihi!! =)