fredag 23 januari 2009

Trevlig helg!

Jag säger bara - Sandra hade rätt - se "The curius case of Benjamin Button".

Jag säger också att det är rätt tufft att jobba nästan hela sina 25% på en dag. Att dessutom sitta på sitt diskbråcksarsele hela den tiden är ingen höjdare. Det sög liksom musten ur mig. Fast det är bara att hoppas att jag lär mig av mina misstag. Trevligt och bra som bara den var det dock. En hel dag om asperger och annat smått och gott.

Till slut har jag ett meddelande till er alla. Det är absolut fullkomligt onödigt att skicka typ kedjemail eller kedjesms till mig. Som många redan vet tycker jag att det är ett satans otyg. "Vidarebefodra till 10 personer så blir du lycklig". Alltså blir jag olycklig om jag inte gör det... eller "Skicka till dina vänner och se hur många du får tillbaka. En så god vän är du". Hahaha, vilken kass vän jag är ;)

Jag raderar alltid sånt, oavsett vem som skickar. Sabla hot är vad det är som spelar på samvetet. Så jag raderar snabbt utan att läsa igenom. Så kommer skiten inte åt mig i alla fall.

Nu tänker jag ha en fantastisk helg!
Hoppas på en sådan för er också!

2 kommentarer:

A-K sa...

Jag håller med dig! Jag skickar inte heller kedjebrev vidare... om jag inte råkar läsa igenom det innan jag fattar att det är ett sånt... Lite skrockfull är jag eller ganska mycket...

Kram på dig. A-K

Isabelle sa...

Du har mail i ärendet :-)