söndag 21 december 2008

Julgodisdags!

Lägenheten nu presentabel efter inflyttningen.
Skinkan är klar och faktiskt halvt uppäten - så god.
Dags att göra köttbullar, knäck, fudge, chokladnougatpopcorn och annat gott godis.
Det viktigaste på julbordet... :)

Jag har precis insett att det är jul och många vänner kommer hem för att vara med sina familjer. Det är roligt!

Smågubbarna har jag påhälsning av mest hela tiden. De springer, hoppar och studsar därinne i höften och benet.
Ingen rast.
Ingen ro.
Tycker de borde ha annat att göra så här i juletider...

I morgon cellgifter.
Och läkarbesök.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Själv har vi gjort knäck.. och ätit hälften. Supergott! :-D

Lycka till i morgon!

A-K sa...

Stackars smågubbarna, har inte dem några släktingar som de kan störa så här i juletid? Bjud dem på mycket julgodis så kanske de blir lite snällare.

Kram

Malin sa...

Jupp- knäck är gott, smart att äta hälften nu så ni inte får ont i magen på julafton ;) Det är därför jag proppar i mig av chokladaskarna redan...
Tack för lyckoönskningen, klart det går bra!

A-K, proppar i mig allt vad jag kan och tro det eller ej men jag börjar tröttna på choklad. Gubbarna blir fanimig inge gladare, tror de är ena GI-tokar helt enkelt... ;)

Kramar :)