lördag 26 december 2009

Ingenting kan betyda mycket

"Vad ska jag ta med?" frågade jag.
"Ingenting", svarade både svärmor och svägerska.

Det kanske är svårast att inte göra någonting. Men jag har tränat på det länge och jag bestämde mig för att klara det ;) Så denna jul förberedde jag typ ingenting annat än julklappar, utan såg bara till att vi fick med oss allt till Sala. Det lyckades jag med, inte minsta tandborste kvar hemma och båda barnen med också.

Så det blev en bortskämd jul för mig och jag har faktiskt njutit massor. Inte bara av att inte stressa utan av Roynes fantastiska släkt, god mat och allt annat som hör julen till.

Alla var julklappsnöjda dessutom och min kärlek gav mig ett Wii Fit Plus, som jag ska premiära efter frukost.

Hoppas ni har haft det toppen!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt fin fortsättning på julen.
Kram Lallis