tisdag 22 december 2009

Sagolik jul

Innan lunch tänkte jag hinna göra de sista julklappskorten, lacka bräderna, göra knäck och rulla köttbullar. Har förresten någon bräda att göra klart också. Ska ta kort så ni får se - så klart Helén med brösthalsbanden som inspirerat mig :)

Sedan ska jag inte göra ett skit till och eftersom julen ska firas hos gubbens föräldrar i Sala så behöver jag inte göra något alls. Eller får inte menar jag. Det har nämligen både fantastiska svärmor och svägerska sagt. Första julen på evigheter som jag inte stressar över alla måsten.

Det är en sagolik jul i faggorna och det enda som stör sagan är bilresan ner till Sala - så må snöandet ha slutat och vägarna vara lättframkomliga onsdag morgon! Please!


Bild hämtad från akvarell.com

3 kommentarer:

HAGENS VITA VARDAG sa...

Ja men det låter ju helt perfekt, bara softa och njuta av en fröjdefull jul!
Kör försiktigt så skall jag också hålla mina tummar och tår att snön har hunnit svepa förbi!
En rigtigt god Jul önskar jag dig Malin!

Kram Anna

Helén sa...

Är det den brädan med "snön ligger vit över taken" som du tänker på?

Camilla sa...

God Jul och Gott nytt år! Hoppas du får njuta av julbordet och att du får behålla allt det goda:)

Julkramar Camilla