lördag 31 oktober 2009

Pusta och sukta ;)

Blev väckt av ett sms 04.45 i morse. Någon som var orolig för dotra i Afrika. Hon hade skickat röksignaler om att något var fel.

Fyra timmar senare fick jag äntligen tag på henne. Då hade jag fått tusen nya gråa strån. Och bitit av resterande naglar.

Allt var ok.
Pust.

Nu ska jag försöka sova någon timme för ikväll ska jag på Ladies night
Jag, mina vänner och en massa andra galna fruntimmer i övre medelåldern... antar jag... det ska bli så kul!


fotot lånat från span online.se

3 kommentarer:

Isabelle sa...

Övre medelåldern?? Nu får du väl ge dig :) Fast möjligen känns det så idag, haha. Hoppas du hade en jätteskojsig kväll.

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

huva, hade även jag en sömnlös natt i natt.. så jobbigt att oroa sig. Tur att det var lugna puckar! snart ses vi!!! PUSS

Malin sa...

Isabelle, hahaha ja det blev kanske lite fel. Jag är ju ung och fräsch som en nyponros, så övre medelåldern kanske börjar vid typ 45-50? ;)

Sandra, hörde om din natt. Bra att det ordnade sig!

Kramar