söndag 1 november 2009

Crescendo?

Stora sminkkakan på plats i fejjan och sedan bar det av till Helén för att få hjälp med det anskrämliga barret. Vidare till Anneli där Katta och Pilla också väntade. Så otroligt roligt att få mysa på med tjejerna. Vinet flödade och snart tog bilen oss till Sundsvall. Vi hade näst bästa platserna... Tänk er isen på en hockeyhall och att all "is" var upppdukat med bord. Tänk er sedan en scen på ena kortsidan. Våra nästbästa platser var på andra kortsidan... Tur att de hade storbildsskärmar. Vi hade så otroligt trevligt även om jag fick skitont i fötterna av de ovana högklackade dojjorna.

Katta sprutade i och för sig tuggad chokladefterrätt över mig.

En hel hockeyhall full med tjejer/kvinnor/tanter. Lite häftigt faktiskt. Sist jag var på en liknande tillställning då kollade jag på ett gäng killar som strippade. Stämningen då påminde om gårdagens... liksom flåsandes fuktig... speciellt när Magnus Samuelsson visade sig. Då lyfte taket lite.

Annars var det bra men inte super. Det var som att det aldrig blev något riktigt crescendo, fast det var på väg när Magnus visade sig. Tyvärr var han med endast några minuter.

Idag är det en tung dag. Trött och slut i kroppen. Kass i magen. Och tänk att då drack jag ändå inte en enda droppe, chaufför som jag var. Gissa hur resten av tjejerna mår...

3 kommentarer:

Camilla sa...

Man kan ha kul utan sprit sägs det , men det är nog "kuligast" dagen efter när man slipper vara bakis.

Malin sa...

Nämen hej, vad kul att du hittat hit. Ska kolla in hos dig :)

"Anonym" sa...

hmrf...behövdes väl inte tuggas nåt på den efterrätten....