tisdag 13 oktober 2009

Baka kaka...

Kladdkaka. Eller kanske en hallonpaj. Möjligen rabarberpaj. Ja, rabarber.
Med fluffig vaniljvisp till.
Ahhhh, vad gott det vore.
Tror jag ska baka lite snabbt och sedan tröstäta.

Mammografi i morgon nämligen.
Bröst platt som en pannkaka och sedan ultraljud. Gno runt med grejen i mitt otroligt onda bröst. Bland ärr som förra gången misstänktes för snoppoga. Sedan vänta med hjärtat i halsgropen på resultatet.

Just nu finns det risk för upphakningar i ryggen med tanke på min ytliga orosandning. Men i morgon eftermiddag kan jag andas med magen igen. Hoppas jag alltså men säker kan jag ju aldrig vara. Skit.

Baka baka stor kaka...

5 kommentarer:

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Djupa andetag med magen. Det kommer gå så bra!

Anonym sa...

Kramar om!

Mrs. S sa...

Hoppas att allt gått bra och att du kan fira med lite god kaka idag istället för att tröstäta...

Malin sa...

Tack! Jag andas med magen igen! Kraaam :)

Anonym sa...

Vännen.. *kramar om* Du ska se att det går bra.. inga knölar.. eller något annat finns där.. rent och fint...

Kram i massor
Pysis