torsdag 15 oktober 2009

Rosa bandet

Heléns tolkning av rosa bandet...


















Ser ni? Två boobisar och ett rosa band... och mitt namn. Visst är hon duktig. Och så fin som ger det till mig. Tack Helén!

Efter lunchdejt med Helén kom jag till jobbet iförd halsbandet. När jag skulle förbi ett kontor innehållandes en kvinna jag känner väldigt lite, gick jag in och sa "Vill du kolla på mina bröst". Den minen hon gav mig är obetalbar. Men hon skrattade gott.

Sedan mötte jag en karl jag inte heller känner väl. Och samtidigt som jag sa samma sak till honom ångrade jag mig... han sa "Vafan sa du" men jag visade honom snabbt halsbandet. Halsbandsbrösten.

Hoppas att jag inte blir anmäld för sexuella trakasserier...

8 kommentarer:

Cari sa...

Snyggt halsband.
Hoppas att ditt föräldramöte gick bra tidigare i veckan. Tänk jag som förälder till en 17- och en 13-åring har inte fattat att lärare inte vill ha föräldramöte? Men så är jag och min man såna som nästan alltid ställer upp på att vara klassförälder/representant i skolrådet och liknande. Vi har nog också haft tur som har varit i klasser med många aktiva föräldrar (men det är nog också jobbigt för lärarna för vi ställer en massa krav).
Lycka till - jag gillar verkligen din blogg och läser den med glädje och eftertanke.

Isabelle sa...

Hahaha... Du är underbar! :-)
Halsbandet är jättefint, vilken kul idé.

Anonym sa...

Så jävla snyggt det var.. jag vill också ha ett.. var får jag tag på detta..
För ett sånt vill jag ha.. vill vill vill.. :-)

Kram I massor
Pysis

Anonym sa...

Åhhh vilket fint, jag vill också ha ett sånt! Jag får se det live hoppas jag när vi ses på torsdag =)
Pösssss & kram till dig med hopp om en skön och mysig helg i höstrusket.

A-K sa...

Åhhh, så fräckt! Vilken rolig idé!
Kram

Helén sa...

Ha ha ha! Jag gjorde en nästan lika dan till barnens farmor och när vi var där sist så sa hon till mig "tror du att du kan klämma åt mina bröst? Jag är orolig för att dom ska lossna" Barnens miner var oxå helt obetalbara :D

Anonym sa...

Åh vad härligt halsband, kan man få beställa av den som gjort det? Eva.

Malin sa...

Oj förlåt, kom på att jag glömt svara här.

Cari,visst är det lustigt och trist att det oftast är samma föräldrar som ställer upp hela tiden? Tack för dina fina ord om bloggen, de värmer massor!

Isabelle, visst är det fint!

Pysan, :)

Maria antar jag - pöss :)

A-K, ja Helén är kreativ hon!

Eva, håller på att stöka i detta med försäljning just nu. Återkommer.

Kramar