söndag 14 juni 2009

Tankar i dubbel bemärkelse

Jag tankar för fullt. Har gjort sedan studentspektaklet var över i torsdags kväll. Tankar in kraft genom nära och kära, utsikt, bubbelbad, pussar och varma andetag i nacken av Kärleken, middag på Höga Kusten-hotellet - så gooood mat, lite Sörpa och nu slappa i soffan, glo på film och ändå ibland kasta blickar ut mot havet. Dubbeltanka.

Fast dubbelbemärkelsen var egentligen det faktum att jag insett att när det blir för mycket för mig fastnar inte information eller tankar och det är faktiskt så att jag mycket tydligt upplever att det andra säger eller det jag försöker belasta min hjärna med bara liksom studsar mot hjärnan likt en studsboll och flyger ut igen.

Jag fick lösa det med att skriva lappar och nu börjar förmågan att åervända igen. Tack och lov, för det är grymt irriterande.

Anna-Karin, träningsvärken satt mest inom det område man använder att sitta med. Plattarselet alltså. Kan finns viss chans att plattarselet höjt sig någon tiondels millimeter. Whohoooooo...

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Skönt när värken genererar i några centimeter;)

Ha en fin vecka, gumman.
kram Lallis