torsdag 14 maj 2009

Lite kär

Om man är känslig för plåster kliar det en del med värsta stora plåsterlappen. Slet bort den idag och nu känns det bättre.

Hörrni nu är det nedräkning till sista behandlingen.
Jabbadabbadooooo!

Förresten så är jag lite kär i Norges bidrag till ståhejet därborta i Moskva. Han har liksom det och jag går stenhårt igång på låten. Vem trodde att jag skulle gå igång på fiolspel efter brorsans gnekande under uppväxten? Det var ju fan tortyr!

Alexander vill man lyssna på... (sorry brorsan) :)

3 kommentarer:

lillasyster sa...

Hahaha! Min mamma är också helt såld på den där låten och jag ska inte sticka under stolen med att den verkligen får en att börja gnola.

Kamilla sa...

"fniss" ja han är ju lite söt också!
Önskar dig en trevlig helg!
stor kram K

Malin sa...

Hej lillasyster, ser ju att det är du Moa :) kul att "se" dig här. Kände mig lite gammal när du sa att din mamma är helt såld på låten. Så jag blir glad över att du oxå gillar den!

Kamilla, ja söt som socker! :)

KRAMAR