söndag 24 maj 2009

Illusion











Hur cool är inte Joe Labero?
Jag är fortfarande fascinerad över det mesta han gjorde.
Egentligen inte ett dugg intresserad av trolleri men detta fångade mig.
Jag tycker till och med att det var värt pengarna, 1390 kr för sonen, Kärleken och mig. Det enda jag inte blir såld på är korttricken.
Men allt annat - jisses hur fasen går det till egentligen?
En tjej spetsad, en anka, fåglar och fan vet allt annat han trollade bort... Ja, det var så många olika trolleriprylar och jag fattar inte ett skit av något. Hur gör han?
Fast veta vill jag ändå inte.
Det är ju liksom roligt att inte veta allt.

Att däremot veta att sladden till kameran är i stan och det sedan visar sig att den ändå är i stugan. Och upptäcka det när jag är i stan. Det är irriterande.

1 kommentar:

Kamilla sa...

Joe Labero är min favorit. Var och såg honom när han var i Malmö! Helt fantastiskt! De där "spökena" som gick omkring innan föreställningen och såg mystiska ut, stirrade mig rakt i ögonen och gav mig ett kort! Trodde att det skulle hända nåt med det senare, och satt som på nålar mest hela tiden. Lite besviken var jag då det hela var slut och inget hade hänt ha ha! Lurad!