torsdag 21 maj 2009

Bestämt och klart

Bestämt och klart
Att om en vecka, när jag fått min sista behandling så skriver jag det sista inlägget. Då är ju den resan slut och på något vis också bloggen.

Dags för nya tankar.
Framåt liksom.
Men som några tyckte så låter jag bloggen ligga kvar.

Funderar på om jag ska starta en ny blogg.
Om byggandet och resten av livet.
Men har inte tänkt klart.
Känns kanske lite väl egenkärt men varför inte vara det egentligen?
Jag vet inte ännu.
Något jag vet är att sommarstugan vore ännu trevligare utan den spindel som jag vet ligger på lur någonstans under sängen.
Eventuellt i sängkläderna.
Tomas hälsade på och fick en hysterisk order om att ta bort den.
Men han fipplade med tillfångatagandet och spindeln drog snabbt iväg på kurragömmalek.
Väntar på mig såklart.
Väntar på att få krypa på mig.
Kanske ta en tugga...
Gahhhhhh

7 kommentarer:

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

klart du ska fortsätta med en ny blogg! "bara" för att du är frisk nu så finns ett stort intresse av ditt fortsatta liv!!!! Eller hur läsare??

Kamilla sa...

Absolut, håller med föregående talare!! Fortsätt blogga!
Men jag förstår din tankegång, har själv haft liknande funderingar! Kring de kontakter man nu fått genom sjukdomen. På ett sätt skulle man bara vilja sudda ut alltihop och gå vidare i det friska livet. Men cancern har vi eller har haft och det går ju inte att ändra på! Kanske kan man fungera som stöd för andra som är i samma situation! Att läsa din blogg har varit mycket positivt för mig och jag fortsätter mer än gärna att läsa om dig och ditt liv!
kram Kamilla

Isabelle sa...

Börja om! Nytt kapitel, ny blogg. Det kommer bli så tomt i cyberspace annars. Åsså måste vi ju få ta del av byggresan. Nyfiken serru :-)

Ha det! Kram!

anna of sweden sa...

Förstår att du vill avsluta här.
Men det kommer att bli tomt utan dig här i bloggvärlden. Så en ny blogg skulle vara
vääääldigt trevligt!
Ha en skön helg!

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, fortsätt gärna på nytt ställe:)
Och vad SKÖNT!
Kram Lallis

A-K sa...

Ny blogg, ny blogg, ny blogg!

Malin sa...

Ska fundera lite till men visst vore det roligt att på nåt vis fortsätta. Hålla kontakten med alla er upplyftande och trevliga nätvänner (och er andra som även på andra sätt finns i mitt liv). Då måste jag ju kolla med Johanna igen om jag kan muta henne till att göra någon fin design.

Tack för alla era fina ord, ni är super på att få mig att känna mig glad! :)
Kramar