söndag 5 april 2009

Julaftonsflingor...

Gah, det har toksnöat idag. Riktiga julaftonsflingor, sådana som man alltid önskar ska komma då. Ni vet. Men näää inte kommer de på julaftonen, snöflingorna tror att vi ska bli glada över att de kommer den 5 april.

Jag blir skitsur!

Muntrade upp mig och sonen med Monsters vs Aliens och sonen skrattade så han kiknade. Jag garvade mest då den puckade presidenten körde syntkonsert för att kommunicera med utomjordlingarna... annars kanske denna film helst ska ses 3-dimensionellt. Fast alla som gillar tecknade filmer gillar nog denna i alla fall.



Gladare blev jag i alla fall och det här med vädret ordnar sig det med.
Snart sitter vi där i kortärmat, njuter av solen och väntar på att köttet på grillen ska bli klart.

Fast först ska all jäkla snöööö försvinna!
Gahh...

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Usch nej, snö vill vi inte ha! Här i Skåne har vi haft underbart väder med ca 15 grader hela helgen. Så vi har faktiskt grillat både lördag o söndag! Och suttit i kortärmat! Men det kommer snart till dig oxå:-)
kram K

Monne sa...

Här i Sörmland grillade vi torsdag o fredag. Torsdagen var fin så då var det kortärmat som gällde.

Solen o värmen är på väg!

Jag är off, antagligen har jag donat lite för mycket.. plus att taxotere väntar på tisdag...

Kramar

Malin sa...

Jag är avundsjuk på er båda vad gäller värmen! Kamilla, hoppas du mår bra. Monne, styrka till dig i morgon när du får taxen... härligt att ha ännu en avklarad!