lördag 4 april 2009

Morr

Ingen stuga idag på grund av regn...

Positivt tänkande; Men så bra att det regnar, för med regnet försvinner snön! Stugan står kvar en annan helg!

Kroppen är inne i en torrperiod igen, händer och fötter fnasar och jag smörjer som en tok. Herceptinet är boven. Trött är jag fortfarande, tro om jag har nåt som ligger där och lurar i kroppen? Enormt länge sedan jag var sjuk så... alltså sjuk som i förkylning... hrm...

Min lilla svarta Clio har fått sig en genomgång idag, både utvändigt och invändigt. Den blev så fin. Så kom vi plötsligt på att vi skulle ha beställt besiktningstid när vi kom hem från Thailand... Tro hur länge jag har kört olagligt?

Hoppsan...

Just ja, måste ju visa fler bilder från Thailand. Dessa är dels på den bungalow vi fick som var skitig och luktade pink och på det fina hotellrum med jacuzzi o.s.v. som vår Tom lyckades uppgradera oss till. Ett av korten är på en bänk där en viss person legat... nyligen insmord med solskyddsfaktor! :) Slutligen lägger jag in några bad- och fiskkort. Några fiskar ser riktigt snorkiga ut...

Hoppas ni har en underbar lördag, förresten vad gör ni? Själv är jag taxi till barnen och varvar det med att mysa med Kärleken!






























7 kommentarer:

Kamilla sa...

Ser helt underbart ut! Ikväll tar jag kaffe med whiskey, och upptäcker hur söt jag är i spegeln ändå ha ha,,, det gjorde susen,,
men det kan ju bli "farligt" om man gör det till en vana!, men va fan,,
kram K

johanna sa...

Regn? Och vi som har haft så fint väder här. Jag har faktiskt suttit ute i 3/4-ärm och utan jacka - och jag är frusen av mig. Helt underbart.

Hoppas ni får bättre väder till veckan.

MonasUniversum sa...

Hej.
Jag såg att du registrerat dig hos mig, och blev jätteglad. Tack.
Och jag måste få säga en sak, med risk för att kanske få stryk (har inte hunnit läsa mer än 4-5 inlägg ännu,så jag vet inte dina tankar) men du är otroligt snygg utan hår!

Malin sa...

Kamilla, slår vad om att du är superfin med din ollonskalle! Hoppas din Irish smakade underbart!

Johanna, sitta ute utan jacka... gah, jag bor för långt norrut!

Mona, har läst din blogg länge så det var dags att visa mig :) Vad gäller håret så TACK och jag börjar vänja mig MEN det kanske ändå är bra att du inte är i närheten! ;)

Kramar

Anonym sa...

vilken snygg dotter du har :) Väldigt lik dig.. du måste vara stolt!

Malin sa...

Anonym, vet inte om jag ska tacka eller inte... att dottern med simglasögon och håret kletigt hängandes framför skulle vara likt mig... eller ens snyggt...

Hrm... pfhhht...

Anonym sa...

hahahahha LOVE BILDEN
du måste ta den<33333333
/din halvis sofie