måndag 9 mars 2009

Som ny...

Igar tog vi en longtailbat till koh ma, dar vi badade och snorklade. Vi klev iland pa en o och ganska nara lag annu en o. Vi vadade mellan oarna och efter nagon timme var det en sandstrand dem emellan. Tidvattnet skapade en vag mellan dem. Har fina bilder darifran som jag kommer att lagga in nar vi kommit hem.

Idag aker vi med den snabba baten till Samui och njuter de sista tio dagarna innan vi aker mot Bangkok och sedan Harnosand.

Tro om det blir nagon fallskarm efter bat? Kanner mig inte sa kaxig nu faktiskt men vem vet?

Hoppas ni alla har det fantastiskt bra och ja, jag har druckit massor av limejuice men jag slapade faktiskt med mig penicillin, som jag fatt utskrivet av lakare innan vi akte. Sa nu ar jag som ny igen. Dock lite forsiktigare... pinkar noga efter nargangen samvaro med gubben alltsa... :)

KRAMAR!

4 kommentarer:

Isabelle sa...

Skönt att du mår bättre.
Allt låter så himla underbart så det blir svårt att greppa när man sitter här i värsta snölandskapet.
Ha det gott och fortsätt njut. Kram.

Anonym sa...

Det låter helt fantastiskt det du berättar, som att det vore en fantasi!! Är du säker på att du inte ligger hemma i sängen, med pruttgrannen i lägenheten ovanpå, o drömmer??;)
Kan det vara så att saltvattnet ställer till problem? jag får likadana problem när jag badar saltvatten utomlands..
Idag töar det här i gamla svedala, vattnet porlar o snödroppar blommar vid husväggen.. härlig tid vi har framför oss!

Sköt om er allesammans o njut!!

A-K sa...

Å va underbart det låter! Tack för att jag får drömma mig bort till varmare breddgrader ett tag... Är så kräkless på vardagen just nu, samma, samma... Så du kan väl sola och bada lite för mig med?
Å du, passa på och njut!
Kram!

Anonym sa...

Det ska bli kul att se alla bilder sen när du kommit hem! Det känns verkligen som att ni har det riktigt bra och avkopplande.

Kram Sara!