lördag 7 mars 2009

Ibland upp... ibland ner...

Igar eftermiddag borjade min skalle gnissla. Gick och la mig i en hog och fick ansiktsbehandling och massage men det gjorde bara saken varre. Magen sa ocksa ifran och sedan var det till att spendera kvallen i sangen. Utan middag. Utan mai tai. Forresten lar det bli tunt med bade mai tai och badning de narmaste dagarna for naturligtvis har jag akt pa urinvagsinfektion igen. Kommer nastan varje manad nu.
Maste prata med onken for det maste bara bero pa sviter efter cyton eller kanske fran Herceptinet.

Ballbotten.

Idag har jag matt finfint, varmt som f-n men vem mar daligt av att behova svalka sig i havet? Har badat lite men nar det borjade svida som attan igen nar jag kissade la jag ner det och korde gammtantvarianten... gick i vattnet till knana och sedan blaskade jag av mig...

De andra snorklade langt ut vid ett rev och strodde bananbitar i vattnet och vips sa var de omgivna av massor av fargglada fiskar. Lackert.

Bamsekramar! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

usch tråkigt med urinvägsinfektioner, har själv en del bekymmer med det, men proppar i mig c vitaminer i brus och tranbärsjuice... då trivs inte bakterierna=)

HAGENS VITA VARDAG sa...

Gud va härligt med snorklingen, mindre kul med urinvägsinfektionen!
Du lär väl inte hitta tranbärsdricka där men äppelcidervinäger kanske = /
Sköt om dig och ha de så gott!
Kram Anna

anna of sweden sa...

Tur att tantvarianten svalkar!
Krya på dig - och njut, njut, njut!