torsdag 5 mars 2009

Pa arselet...

Eftersom Internetuppkopplingen ar ratt seg sa valjer jag att skriva inlagg i stallet for att kommentera era kommentarer. Det far jag gora nar jag kommer hem. MEN jag blir alltid lika glad att hora hur ni har det!!!

Vi tog fyra olika thairatter till middag idag. For att testa lite liksom.
Den sista var full med chili... vilket jag inte markte... Trode hela munnen skulle brinna upp, har aldrig varit med om en sadan sveda...

Jag svepte min drink (mai tai)... och Elins (orgasm.. hehe..) och sedan satt jag med tungan och lapparna nerkorda i ett vattenglas i tio minuter... bordsgrannarna bad om ursakt for sitt storgarvande, thailandarna skakade pa huvudet och jag blev pa arslet.

Forutom att jag nastan ser i kors sa ar jag supernojd efter ytterligare en dag i paradiset!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahaha

you just made my day!

Isabelle sa...

Hahahahaha...
Du är ju för underbar!

Fortsätt njuta!
Kram.

HAGENS VITA VARDAG sa...

Underbart! = ) ha ha..

A-K sa...

Åh, jag blir alltid på så gott humör när jag läser dina inlägg! Kram på dig A-K

Angela sa...

Hahahahaha! va jag skulle vilja sett dig....saknar dig, puss o kram!!!