onsdag 4 mars 2009

Paradiset

Vi har hamnat i paradiset... vad sags om bungalows precis pa stranden, sand som ar mjuk som sammet, mai tai i handen, nastan 30-gradigt vatten och ororda koraller med finfina fiskar... OCH blackfiskar...sjogurkor och annat krafs :) In och googla pa Koh Phangan, Salad hut resort sa kan ni se bilder harifran. De stammer, kan jag lova. Det ar lugnt och stilla och jag bara njuter. Eller VI bara njuter rattare sagt.

Vi blir kvar till den nionde men sedan drar vi vidare till Koh Samui. Det ska vara lika fint dar tydligen. Men lite livligare. Funderar helt allvarligt pa att aka fallskarm efter en bat. Ja, fastkopplad vid en sot liten Thailandare saklart.

Ni som kanner mig val vet att jag ar hojdradd bara jag kliver upp pa en stol... sa jag lovar inget. MEN jag ar riktigt riktigt sugen... (I alla fall nu efter ett par mai tai.... hehe)

Ett antal dagar kvar att fundera pa :)
KRaaaaam

1 kommentar:

Helén sa...

Åh! Vad härligt det låter, här är det grått, grått och grått i dag :(
Är Max fortfarande nöjd? Hälsa familjen! Kraaaam