måndag 2 mars 2009

I varmen!

Pa plats i Phuket... utan a:n med prickar... eller o med prickar da... men ni fattar i alla fall hoppas jag :)

Hemsk var bara fornamnet pa resan. Checkade in 12.30 i lordags och var framme i Phuket ca 9.30 sondag morgon... Allt gick bra men att inte fa sova gor mig sa konstig. Illamaende och trott som en tokig. Nu kanns det battre i alla fall, eller mycket battre faktiskt. For vem njuter inte av att ha sovit och nu njuta av varme, sol och sand mellan tarna?

Elin och jag har precis fatt en thailandsk oljemassage och det var den skonaste massage jag nagonsin fatt faktiskt!

I morgon blir det longtail bat tillsammans med vanner, vi ska snorkla, bada och sola vid ett par oar. Samma natt tillbringar vi hemma hos dem och onsdag morgon drar vi till Koh Phangan. Dags for fem lugna dagar innan Koh Samui dar det ar lite lugnare.

Max ligger i vattnet hela tiden, just nu i hotellpoolen. Maste kolla honom nu sa han inte forsvunnit... :)

Ni som forvantar er att jag ska ringa... Det kostar 19 kr i minuten att ringa... Sa hoppas ni kollar har pa bloggen!

Forresten, idag ar det lite molnigt fast varmt som tusan... ingen aning dock hur varmt. Lite mildare an igar och da var det 38 grader och det var FOR varmt. Lag som en padda i vattnet hela tiden.

Ni marker nar jag kommer at en dator igen, tills dess...
hoppas ni har det bra &
Pussar och kramar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅ...... NJUUUUT!!!!!

Jag är så fruktansvärt avis. Här småsnöar det och är +2 grader. Solen lyser med sin frånvaro.. och det blåser kaaaaallt!

*suck*

A-K sa...

Åhhh, så härligt! Njut för mig oxå! Här i Skåne regnar det....
Kram på dig - du är såååå mycket värd detta! A-K

anna of sweden sa...

Redan?

Jag tyckte att det nyss var så lång tid kvar tills ni skulle åka ...

Hoppas att ni får en riktigt, riktigt bra resa.

Kram!

Isabelle sa...

Jag är inte ett dugg avundsjuk. Näe absolut inte. Vem vill ha sol, hav och vita stränder när man kan ha snö, minusgrader och blåst. Sådetså! ;)

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hur skönt låter inte det!...= )
Här hemma är det snöstorm och kallt!
Ha det så gott, sköt om dig och njuuut!

Kram Anna

Anonym sa...

Njut av den blå himlen o det frodiga omkring dig, ladda batterierna överfyllda!
Jag är SÅ glad för din skull att ni kom iväg till slut.. kan bara le..

Sköt om dig/er!

Ser fram emot uppdateringar på bloggen när du springer på en pc nästa gång, eller förresten, flanerar på en pc.. ingen stress!

Vi-som-skulle-ha-vår-men-som-fick-snö-kramar Monne