torsdag 12 mars 2009

Rynkiga pasar och som vanligt...

Gissa om jag kommer att fortsatta att ha kul nar jag blir gammal?

Igar nar vi lag vid poolen kom ett mycket gammalt par. De hjalpte varandra ner i vattnet och de var sa fina att se. De var ocksa sa rynkiga att det nog inte fanns en enda mm av huden som var slat. Faktiskt. Mannens brost hangde som ett par tomma,sladdriga och rynkiga pasar ner mot magen... da sa Royne att nar han blir gammal ska han ha baddrakt! Hahahahaha, sicken syn! (De andra pasarna hangde ocksa typ till halva laret och varfor inte knyta ihop dem till en enda liten boll? Jaja, bara en tanke..).

Det ar varmare an jag nagonsin varit med om och vi ligger mest blotlagda antingen i poolen eller i havet. Vi ater gott och somnar ganska tidigt pa kvallarna.

Annars ar det som vanligt... ett barn ar sjukt men nu har personen bytts ut. Max ar hur pigg som helst men Elin ligger i 40 graders feber. Hoppas hon ar pigg till i morgon, annars blir det hospitalet... Jobbigt nar barnen ar sjuka och piss att de maste bli det har!

I morgon mar hon finfint!

Puss och kram :)

Forresten sa hoppas vi att Brakskitarmannen har varit till sjukhuset och fatt lite medikament till sin hemska och obegripliga mage... annars LOVAR jag att jag kommer att ha samlat mod nog att ta tag i saken med hardhandskarna nar jag kommer hem!

"Jag ar tuff, jag ar hard..." ;)

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Det låter som en alldeles underbar resa!
Hoppas att dottern kryar på sig snabbt.
Stor kram!

Anonym sa...

Ha ha nu fattar jag varför ni har problem med lukt i badrummet - det är grannens fisar !! :)
Kram /J