måndag 16 mars 2009

Girls night out...

I tre natter och tva dagar har det askat och regnat...

Jag ar ett askmoln tamigfan!

MEN mysigt har vi det i alla fall.
Finns bara risk for att jag inte kommer att se ut som en pepparkaka da jag kommer ham om det ska fortsatta sahar! Grr... har ju skippat att forlanga haret ju.. ;)

Vi har nyss varit pa en italiensk restaurang och atit sa god pizza, skon omvaxling mot thaimaten. Sedan sa Elin och jag hej da till killarna och har nu gatt vidare pa en "girls night out"

Far se nar vi kommer tillbaka till hotellet... :)
Puss pa er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att höra att hälsan återvänt!
Här är äntligen våren på väg, första tranan skådad!

I morgon väntar behandling igen, sista FEC'en..

Sköt om sig o må gott, you girls!!

Kram Monne

A-K sa...

Härligt att höra att ni mår bra!
Fan, vad du skrämde mig först - jag läste askmoln (inte åskmoln) och trodde att det var vulkanutbrott eller nåt hos er....
Kram på dig! A-K

A-K sa...

Åh, ha så roligt! Det kanske blir som på film, då alla tror att du är Elins syster =)Skönt att hon är frisk igen!

Njut av semestern!
Kram kram