tisdag 17 mars 2009

Skadad av barstol...

Slickat saren och njutit av solen idag.

Sar?
Jo, party med dottern visade sig vara tuffare an vantat. Vi gick pa Transvestitshow efter ett barbesok - jisses de grabbarna ar ju snyggare an den snyggaste tjej jag sett... suck. Efter det satte vi oss i en utebar och jag hann knappt blinka innan Elin dansade runt en stang... (jag tror hon hade provat alla drinkar pa drinklistan). Jag blundade och latsades att jag inte var dar och att sedan hon inte var min dotter...

Nagra drinkar senare valte min barstol och jag flog som en padda i backen med stolen invirad runt benen. Fick en stenkulastor fordjupning i ena benet, som efter thailandsk omplastring sparlost och valdigt mystiskt forsvann. Bara smartan kvar idag.

Det kostar att ligga pa topp... hrm - jisses "I'm to old for this shit..." ;)

Arla morgon hamtas vi i morgon for en battur i den marina nationalparken. Det blir bad och snorkling pa flera olika oar... forhoppningsvis kommer vi att se fina fiskar. Kameran ar packad! Sa roligt att den kan anvandas under vattnet!

Nu blir det filmkvall for hela familjen och tidigt i sang.
Kramar :)

4 kommentarer:

Isabelle sa...

Hahaha... Ursäkta. Men hahaha... ;)

Hoppas det var värt det i alla fall och att det inte gör ont längre.

Anonym sa...

ha ha är jag förvånad? Hmmmm ja eller NOT!!!!

Kram /J

Anonym sa...

ligger o dåsar efter behandlingen i går.. ska tänka på havet o öarna som du passerar när biverkningarna sätter in..

Kram

HAGENS VITA VARDAG sa...

Ha ha, men hallå hur jäkla galet kan det bli! Ni verkar ha så skönt!
Sköt om dig
kramar Anna