torsdag 19 februari 2009

Morgonbombning

"Han kanske läser min blogg", tänkte jag igår när brakskitarna lyste med sin frånvaro.

I morse sa Kärleken "Han är nog bortrest"... men det skulle han aldrig ha sagt.

För två minuter senare blev vi bombade.

Klockan 06.30 fann jag mig själv stå i köket (där det lät som värst, han kanske lagar morgonfikat med lite komp till...) greppandes skurkäppen ... jag bankade vilt i taket och vrålade samtidigt "MEN SLUTA SKIIIIIT".

Det blev tyst.
I fem minuter.
Innan det fortsatte.

Sedan bestämde jag att i dag kommer jag att traska upp dit och prata med honom.
Det kommer jag verkligen att göra.
Det känns absolut inte pinsamt alls...

3 kommentarer:

Mary sa...

Go Malin Go Malin.......

HAGENS VITA VARDAG sa...

Men shit (eh..ja just de')är han igång igen eller allvarligt talat vad är det frågan om?!
Kör hårt, nu får det väl ändå vara nog...*ler*
Kram på dig!

Anonym sa...

Jag håller med Mary!

GO GIRL!

Glöm inte att tala om hur det gick!

*oh, shit.. jag skrattar så jag gråter!!!! *