onsdag 11 februari 2009

Helg startat!

Så har min helg startat...
... inte helt fel!





Uppdatering vad gäller brakskitarmannen; Han drog av en brakare i trappuppgången så det dånade mellan väggarna. Jag skyndade mig till dörren och kikade genom "ögat" och det finns inte längre några tvivel om vem det är. Min kollega på jobbet tycker att jag ska lägga ett recept i hans brevlåda... recept på typ bruna bönor... och skriva att bönorna måste kokas extra länge för annars brakar magen... ehhehee... (Han kanska håller på med en kål/bruna bönor diet)

Någon annan bra lösning?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med helgen!!! Själv ska jag o luncha med kompis idag. Går på spänn för att håret ska falla av närsomhelst.. fast det kommer antagligen inte allt på en gång?
Ang grannen, går han förbi o brakar igen, öppna dörren o fråga om han har problem, även om han inte har det så har ni fått det!!!
Soliga kramar Monne

Malin sa...

Mailar dig snart, Monne! Kram :)