onsdag 14 januari 2009

Glömde

Det har varit så mycket med nytt jobb (specialpedagog på vanliga gymnasiet A-K), mani för stegräknaren, städat och laserkrigat med sonen och - det viktigaste av allt - mina nya snoppogevänner som idag skulle få besked. Jag har hållt tummarna så de är blå men vet inget ännu. Vågar inte gå in på den enas blogg...

Behandling i morgon.
Blä.
Trött dag i morgon så jag kör superrace idag.
Så att jag i morgon kan ligga som en padda.

Grannarna måste trott att det brunnit för oss (igen).
Sprang runt här och slirade på mattorna och lasrade varann.
Fjiiing fjiiing låter det. Högt.
Skrek av rädsla och skratt när sonen dök upp runt hörnen.
Men det blev 1-1, så nog kan jag panga jag med...

5 kommentarer:

Lia sa...

Hej! Jag har precis hittat hit till din blogg och måste nog stanna här ett tag känns det som! Jag är också gymnasielärare och hade en rätt tung dag på jobbet idag. Men efter att ha läst din blogg är jag glad igen; glad för att leva och kunna jobba! TACK. Det är säkert uttjatat, du får nog höra detta ofta. Men tack ändå! En varm och fin blogg har du!

Anonym sa...

Hej! Jag klarade dagen med Prinsen vid min sida! Tack för tummar som hållits, de spelade stor roll! mail kommer med mer info.. Varma kramar o tack igen!

A-K sa...

Vad fina ni är på kortet!
Tack för hållna tummar och glada tankar! Kram A-K

anna of sweden sa...

Vilket fjiiing fjiiing team!
Lycka till imorgon!
Kram!

Malin sa...

Lia (så vackert namn)- välkommen hit och tack för dina fina ord! Jag är inte gymnasielärare men specialpedagog och har genom gymnasiesärskolan hamnat på gymnasiet... Roligt!

Monne - har svarat på ditt mail!

A-K - så skönt att det gick bra!

Anna - jepp, teamet är fjiiingstarkt :) Tack, det har gått bra idag.

Kram till er alla!