torsdag 27 november 2008

Nu igen...

En trevlig människa ringde och gav mig en ny tid, så på måndag är det dags för gegga och koll av hjärtat.

Tiden rinner iväg för några dagar senare ska jag få Herceptinet men först min andra koll efter avslutad cytobehandling. Klämma på lymfkörtlar och kolla allmäntillståndet. Men det är också nästa veckas tankar. Nu försöker jag bara tänka på ytliga saker… såsom klänning, smink, lösögonfransar, klackeskor och bolero… men det är fanimig inte lätt… ibland är det faktiskt inte lätt…

Ramlar hela tiden tillbaka i tankarna

Till året som har varit

Rädslan som jag så ofta kände och fortfarande ibland drabbas av

Ska ta en dusch och skaka av mig det, sikta in mig på morgondagens flygresa (jag kan flyga…andas…räkna till tio…ghaaaaa) och njuta av helgen.

Njuta av nuet

Nu igen…

2 kommentarer:

A-K sa...

Ha det så trevligt på bröllopet! Hittade du en bolero?
Kram

Malin sa...

Tack och ja, hittade en jättefin på lindex faktiskt. :) Ha en fin helg du med! (Och alla andra såklart)