fredag 28 november 2008

Äckligt

Jag fattar inte vad som hände men när det var Robins tur var det som att dra ur en propp. Så jävla bra sjöng han så tårarna rann. Annars tycker jag att de är dåliga på att beröra faktiskt. Ber till gudarna att Johan ryker idag för fy vad kass han är. Såg ni lilla söta tjejen som fick kliva upp på scenen och nästan dånade? Jisses...

Ligger här och kollar in Idol i min ensamhet. Vi är på Marstrand och Kärleken är på middag med brudgummen och andra pojkar. Själv har jag ätit ostkrokar så jag nästan kräktes. Äckligt och inte bara det är äckligt för när vi checkade in sa kvinnan att efter 18.00 skulle vi vara ensamma på hotellet. Enda gästerna liksom. Ingen personal kvar. Sedan Kärleken stack har jag i tre timmar hört ljud.
Någon har släpat saker över golvet.
Steg hörs.
Och annat slammer.
Jag proppade i mig ostkrokar bara därför, trots att jag var rädd att det var en massmördare som skulle höra knastret.
Nu mår jag illa. Fast det kan ju vara av Idol också.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Heeeeeej gumman!!! Sitter också och kollar in tv:n och är inte så himla rörd av deltagarna, men nu du, nu står C på scen... hahahahaha
Hoppas ni får en rolig helg med mycket kärlek. Tänker på dig ofta och följer bloggen, dock mycket i kulissen nu för tiden. Kram P

Anonym sa...

Ja, massmördare finns det ju massor av på hotell, det har jag sett på diverse tv-program. Så lås in dig! ;)

Jag har inte glömt bort dig och din blogg, det har bara varit så himla mycket på sistone. Men nu när jag tänker på det bli r jag motivierad igen!

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Det spökar på hotellet.