tisdag 18 november 2008

Allt på en gång!

Jag borde ha haft handskar på mig. Och jag borde ha delat upp sakerna på flera dagar, i alla fall två. Men inte jag inte. Jag hade inga handskar så nu gör mina stackars fingrar ondare än vanligt efter all blötläggning. De har skrumpnat ihop och jag tror att jag skulle kunna använda dem som sandpapper och sandpappra mina stompfar när jag målar. Sprickorna är också värre. Dumt.

Smågubbarna jobbar på som bara den. De gillar när jag dammsugar och städar halvt dubbelvikt.

Åh, har börjat packa också för jag kom på att vi flyttar om ungefär två veckor. Dags att börja liksom. Det är svårt att rota fram grejor och lägga ner dem i sopsäckar eller lådor utan att böja sig dubbel. Man ska ju böja på knäna. Då blir det mycket bättre men av någon konstig anledning glömmer jag alltid det. Dumt.

Blir nog tvungen att ligga i soffan ikväll och kolla på någon film. Glufsa i mig något tröstande. Synd om mig…

Ska jag vara allvarlig så är det inte ett dugg synd om mig. Vad är lite värk och sandpappersprickehänder jämfört med mycket mycket mycket MYCKET annat?

Inte ett jäkla skit!

Inga kommentarer: