tisdag 28 oktober 2008

Värdelöst tänkande?

Tänk när jag gick hem från Kicks med min kasse med prylar för några veckor sedan. Packade upp och såg den pyttelilla provflaskan som stoppats ned. Sprutade på mig parfymen och var såld för åh vad gott den luktade! Kärleken blev också såld av lukten och beslut togs om att inhandla parfymen till mig. Vid nästa besök på Kicks så frågade jag var de hade den, varpå expediten började skratta… hon bad om ursäkt och sa att det hade skett ett litet misstag… att parfymprovet jag fått med mig hem var en parfym för män…

Jag älskade/älskar parfymen.

Betyder det att jag är manlig?

Och – hjälp – betyder det att Kärleken är bög?

Fast vänta, är det så betyder ju det att ekvationen ändå går ihop. Jag manlig han bög…

Åsså lever vi lyckliga i alla våra dagar!

1 kommentar:

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Hahaha, jadu Malin, du kanske borde gå och kolla upp det där med hormonerna.. jag har alltid tyckt att du varit lite för manlig..hade inte du oxå raggarsträng?? du kanske lider av samma åkomma som mig då!