lördag 6 september 2008

Jag idag...

Tidningen i knät, rumpan i solstolen och blicken mot vattnet. Ja, helt underbart fast efter någon timme måste i alla fall jag röra på kroppen. Smög bakom högen med kapade grenar, som blivit riktigt stor nu. Där bakom stod Royne och kapade en gran, vars delar han slängde på den allt större högen. Jag hukade mig och väntade tills nästa lass kom flygandes, då skrek jag rakt ut som om jag fått vedträt i skallen. Stackars Royne stängde snabbt av motorsågen och tittade förskräckt mot ljudet och fick se mig flyga upp från mitt gömställe, flinandes som en tok…

Ser ganska kul ut när man har smala pommes i näsan och viftar på näsborrarna, fast jag blev ensam kvar vid middagsbordet…

Solen skiner, ingenting brådskar och livet är underbart och skit samma att jag ser ut som en Alpacka jag är ta mig fan fin jag med och håret växer för varje dag har ju inga kluvna toppar i alla fall he he och lång hals är snyggt och vem bryr sig egentligen om varken det ena eller det andra?

Inte jag idag

2 kommentarer:

A-K sa...

Ja Malin du ÄR fin! Det är jag med, idag. Men du skulle sett mig innan på tal om kluvna hårtoppar... Det var riktigt så att jag skämdes när jag satt mig i frisörstolen tidigare idag. Ibland skulle man haft en förfrisör.

Jag hoppas inte du åt upp dom där pommesarna sen =)

Malin sa...

Klart jag inte åt dem - är ju inte äcklig heller... :)
Kram vännen