fredag 14 mars 2008

Tävlingen

Grattis Lelle till vinsten… om man nu kan gratta någon för att vara fulast… skratta kan man i alla fall. =) Tack ni andra som var med och tävlade... vet inte om jag ska skriva att det är synd att ni förlorade... eller grattis till att ni förlorade? Välj själva. Det var en rolig tävling som gav härliga skratt och det är fantastiska 50 personer som har varit med och röstat – tack för det!

Jag håller fortfarande på att bearbeta min mor (när det gäller kortet på henne i peruk) eftersom jag vill att alla ska få ha så roligt som det är möjligt! Hjälp mig, snälla, hon är tjurig och inte alls bearbetbar. Det hjälper inte ens att lägga huvudet på sned och klippa med mina ögonfransar, som jag gjorde när jag var liten – kom precis på att det saknas en del ögonfransar runt mina ögon så det är kanske där det sitter? Dags att plocka fram lösögonfransarna kanske? Usch nä, orkar inte. Tycker faktiskt hon kan bjussa på detta! Maaaaaaammmmaaaa!

Idag är det jobbigt. Sedan i natt har det varit jobbigt närmare bestämt. I onsdags gav Royne mig sprutan som gör att de vita plättarna mår bra men som också ger ganska kraftig värk i några dygn. Så det slog till i natt. Dessutom är det lite blandat eftersom gifterna har börjat säga sitt med en hrm… djävulsk värk i lederna… MEN jag har bestämt att det snart går över – SÅDETSÅ!

Förutom att jag är dyngtrött så är det annars toppen. Det är helg och snart är jag omgiven av min familj – kan det vara bättre!?

Hoppas ni alla mår bra & får en fin helg!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Malin och alla andra!
Det här är Lelle som vill tacka för alla röster, jag ser fram mot nästa vinter då jag inte kommer att frysa om öronen! För visst har jag vunnit hår??
Mitt nya motto: "Våga vara ful ;-)"