söndag 16 mars 2008

Till slut... :)

Den hemska värken är nästan ett minne blott – jag får inga fler morfinsprutor i alla fall. I övrigt har jag fortfarande hög feber som självklart dämpas med olika medikament. Jag mår sådär och är glad över att vara här där de vet hur de ska tampas med symptom och smärtor som dessa.

Nu till det viktiga för dagen: Jisses jag har fått tillstånd av mor att lägga ut bilden! Halleluja! Jag tror att det är flera saker som har fått henne att besluta detta… dels mitt sorgliga tillstånd naturligtvis… men mest av allt trycket från omgivningen. Tack ni som har tjatat på henne om detta! Sedan är hon är inte direkt van vid att kallas för ”hårdför skata” (vilket jag misstänkte skulle ha stark effekt hehe).

När jag fick ett ”ja” från henne var hon ute och gick och då lät det ”Jamen nu känns det inte som om jag bryr mig, solen skiner och det är uuuunderbart”. Så nu skyndar jag mig så hon inte hinner komma in från det vackra vädret och komma på att hon ska ångra sig.

Jag är medveten om att för dem som inte vet hur mor ser ut så säger denna bild ingenting... för er del vill jag bara understryka att hon inte brukar se ut som en transvestit.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Go Signe go Signe!!!!!!!!!!!!!!!!

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Tjenis!
Hoppas du inte håller på att dö av tristess där på sjukhuset och att de är snälla mot dig!! SJälv har man just tagit sig en dusch för jag had einte tvättat håret på flera dagar så jag var så himla ofräsch! Nu är det snart slut på de där jävla cellgiftsbehandlingarna och då kommer en ny tid och den tiden kommer bli fantastisk!!
Krya på dig donnan! PUSS

p.s signe såg ju ut som hon brukar ;-)