torsdag 6 mars 2008

Äntligen tävling!

Så är det äntligen dags för tävling. Bättre sent än aldrig...
Rösta nu vilt med glimten i ögat. Alla tävlanden är redan överens om att alla är skitfula, nu handlar det bara om att utse den fulaste. (Fast nog kan jag tycka att de är rätt söta...) Ni kan se de båda peruker som jag ibland springer runt i och tro det eller ej - jag är skitsnygg i dem! Heheheheehe

Jaja, nu har ni suttit en stund och funderat över vad man kan vinna och självklart är det fika med perukprovning hemma hos mig.... hmm.... alternativt att den som vinner får ta över perukerna när jag inte längre vill ha dem... förresten så kan jag ju inte kolla vilka som röstar så vi skiter i att utse någon vinnare... eller nu är jag snurrig... självklart vinner den fulaste tävlanden- den som får flest röster! Hahaha detta blir hur roligt som helst!

Ps. Jag ville ha med en bild på mor i den korta peruken men hon vägrar... när jag såg henne i den peruken skrattade jag så att jag fick ont i magen och tårarna rann. Det går inte att beskriva hur hon såg ut. I vanliga fall är ju min mor en snygg tant (sorry för tant-ordet mamma men du är ju inte direkt purung längre...:) men i peruken såg hon ut som den värsta transvestiten. Ni som känner henne kan ju tjata på henne om att jag ska få lägga in bilden här... Alla förtjänar ju ett gott skratt menar jag =)


I denna ordning är bilderna; Katta, Lelle, Royne & slutligen Helén
RÖSTA NU!








































7 kommentarer:

Unknown sa...

Katta= Miss Piggy
Royne= Joey Tempest
Helén= Carrie...
Lelle= Ivan Boring "Jag rockar hårrt"

Mary sa...

Vet inte vem som e fulast!
Men Lelle och Royne ligger i täten, så mycket kan jag säga iaf ;)

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

MEN HERREGUD! JAG missuppfattade hela den där lilla tävlingen och såg inte att det fanns några bilder med, så jag röstade på vem jag tycker är fulast av dom där utvikarna! HAHAHA; Sen slog det mig att det ju faktiskt hade på sig a av en rolig peruker..allts¨, jag såg inte att det fanns bilder utan jag trodde du bara av en rolig händelse skulle ha en tävling om vem av dom som var fulaste =) Nu har jag skrattat här hemma för att jag är så blåst så nu måste jag gå och pissa innan det kommer i trosan! ;-)
hehe! Längtar till vi ses!!
PUSS

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

och lelle ser förjävlig ut!! pervers..

Jonas sa...

Tacksam att inte jag var med, iklädd den där Polska luder peruker hade jag varit en given vinnare/förlorare!!

Unknown sa...

Royne ser ut lite som Tommy Nilsson... Underbart!

Unknown sa...

Alltså gumsan, jag skrattar fortfarande sedan fredagens härliga "date" hos Angela. Ni är såååå underbara att jag nästan kunde ta mitt pick och pack och flytta hem... hälsa mor att hon ska vara med på hårtävlingen hon också, för där är nog den rätta vinnaren... jag pustar ut att jag själv inte behövde ställa upp och få självkänslan lägre.... :)) räcker med kortet i kameran...
Tack än en gång mina underbara vänner för en härlig skrattkväll!!!