torsdag 17 januari 2008

Omtanke

Det är märkligt allt som händer i mitt liv. Just nu. Förmodligen låter det totalt vansinnigt att säga att jag är tacksam över att jag får vara med om allt detta.

Jag ska förklara…;)

Aldrig någonsin har jag varit omgiven av så mycket omtanke och kärlek! Det har spridit sig som en farsot ;) och alla som jag väljer att ha i min närhet tillför något bra till mitt liv. För det mesta handlar det om ord, som t.ex. ”Vad glad jag blir av att läsa din blogg, Malin” eller ”Jag är tacksam över att jag får vara med på din resa” eller ”Jag älskar dig, Malin”. Ibland handlar det om saker eller handlingar och jag är inte en bättre människa än att jag fullkomligt älskar när det liksom ramlar in påsar med nybakta bullar i mitt hem – tusen tack, Inger! Eller Årechokladen -puss Johanne!

Min poäng med detta förvirrade prat är inte att jag vill att alla ska överösa mig med godsaker... nä jag vill att alla ska veta hur mycket jag uppskattar er. Jag uppskattar alla ord, gester, översända tankar, peppning och kramar! Ni är fantastiska! =)

(Hmm...tro om jag ska stoppa i mig en bulle, eller kanske lite choklad? Äh, jag tar en av varje! =)

1 kommentar:

Unknown sa...

En liten choklad från Åre gör ju alla gladda
Även denna lilla padda...
;-)