torsdag 17 januari 2008

Kommentar

Dags för mina värden att sjunka känner jag...
Skönjer en begynnande värk i kroppen och fryser mer och mer.
Suck!
Har varit så enormt trött idag och nu får det sin förklaring. Ska in och kolla de små blodplättarna i morgon så får vi se om det stämmer. Om det är så kan det bli aktuellt med antibiotika. Hmm...planerna inför i morgon var ju helt annorlunda...de innefattade en resa till Ö-vik för lite shopping till scrapbookingen med Helén och Katta.
Jaja...kan bli så fortfarande :)

Alla som har problem med att komma in för att skriva kommentarer; Tänk på att det är er mailadress som är användarnamnet...inte vad ni kallar er...säger Katta...

Till slut måste jag berätta något verkligt känslosamt. Idag var jag till jobbet och fikade med mina kollegor (så roligt att träffa er)! Efter det så hade jag möte med min klass och min vikarie. En av mina elever...hade rakat skallen!!! Hon påstår att hon blev så arg på allt och att hon gjorde det för min skull. För att jag kommer att tappa mitt hår! Vad kan jag säga? Jag talade om för henne att när jag börjar tappa mitt hår så ska Royne raka min skalle. Då kommer jag att ringa henne så att hon kan komma hit. Jag sa att då ska vi sitta i min soffa med våra ollonskallar och dricka te och prata om värdsliga saker. =)

Hoppas att ni alla förstår att denna tjej har full koll på det här med delaktighet och empati ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Idag jag hoppas du vilat!
När vi i K-fors ilat!

Unknown sa...

Om du vill kan jag massera dig nån da!
Jag har 10 små påsar med olja som luktar bla Pina Colada!!...