söndag 13 januari 2008

Idag

Lovat att lägga in en "riktig" bild på nyfrillan och var tvungen att tvätta och torka håret. Hade en underbar stund med hårinpackning och ansiktsmask i badet :) Sedan slutade det med att när jag fotade mig så såg jag ut som en rumpnisse så nu åker kortet Katta knäppte in istället. Lovat är ju lovat... Suck! Tidigare idag har jag, med Max och Royne, njutit av en promenad runt nattviken i solen... hem på lunch och sedan promenad i skogen. När Royne och jag efter det stannade och handlade så var det precis som om mina batterier plötsligt dog. Bara så där. All energi var som bortblåst och sockerkänningen kom som ett brev på posten (tro varför man säger så, bara i förra veckan kom inte ett brev fram till mig). Detta ledde till att jag höll på att svimma och raglandes tog mig till godishyllan där jag slet upp en Japp och tryckte i mig...måste ha varit en snygg syn =) Kom i alla fall ihåg att betala Jappen sedan!
Dagen har varit underbar, jag har tankat mina batterier nåt enormt och vi avslutade dagen med god mat i god väns sällskap. Tomas har (trots att han inte är datatekniker... ;) varit snäll och hjälpt oss med Roynes gamla skitdator. Max röjde med sonen Rickard till både Star Wars och Nintendo Wii.

Här kommer bilden... Hrm, jisses vad vackert... Å Pilla, jag har kört med Onico sedan snusstoppet i juli så det var den du såg :) För dem som inte vet så innehåller Onico varken tobak eller nikotin. Jag har varit duktig flicka, faktiskt 6 månader i helgen! Märkligt egentligen att jag inte börjat med goEttan nu men det är nog som Royne säger "Det vore ju jävligt smart att tillföra ett snoppoge-ämne till din kropp..." Så sant så sant...



1 kommentar:

Unknown sa...

jag skriver en liten rad...
så att du blir glad