måndag 5 november 2007

Svaret och fortsättning...

Aggressiv...
Finns tre klasser eller grupper och klass 3 är den värsta...
Den har jag...

Operation imorgon, tar bort portvaktskörteln i armhålan, gör ett fryssnitt och analyserar medan jag sover. Är den angripen tar man ett tiotal körtlar till. När såret läkt ordentligt (ca 1 månad) påbörjas cellgiftsbehandlingen.

Hej då håret.....

Hej min nya assnygga peruk som kommer göra mig så hot... ska ringa perukmakerskan NU.

Cellgifter i ca 6 månader... sedan strålning... Superdown nu och nu jävlar ska jag frossa i min olycka ett par dagar... sedan är det slut på det! Jag kommer att göra ALLT för att må så bra som möjligt under denna tid och när vi kommer fram till slutet av detta kommer jag ha vuxit.

Hellsprätta - är ju sjukskriven nu fram till sista juni och längre lär det bli - har MASSOR av tid till att utvecklas. Dags att börja se fram emot vad som komma skall.

För något enormt bra kommer att komma ur detta!

Så är det!

10 kommentarer:

Maria L sa...

Kära, kära Malin.

Fingrarna fryser på tangentbordet... Tiden står still... Men de förbannade sekunderna tickar som om det vore en vanlig jävla eftermiddag...

Åh vad jag känner med dig...

Maria L

Staffan=Morbror sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Staffan=Morbror sa...

Stå på Dig tjejen!!!

Vi tänker på Dig.

Kussarna med familjer i Falun o på Söder i Sthlm + Morbror o Moster i Falun.

Maria sa...

Hej Malin!
Jag vet verkligen inte hur jag ska uttrycka det jag känner. Det enda jag vet just nu är att jag inte önskar min värsta ovän att vara i din situation. Positiv - ja det vill jag ju vara för din skull - och som jag skrev i mailet till dig "Du är ju en pärla, med humor, jävlar anamma och livsglädje - dessutom snygg,
smart och spontan. Det här grejjar du - det vet jag redan - du är ju
sån´!"...jag står för det men mitt hjärta säger bläääääääääääääääääääää...=( Min kollega på jobbet har en man som arbetar med bröstcanserkirurgi och idag när jag deppade å dina vägnar sa hon: "DU FÅR INTE GLÖMMA BORT ATT DE ALLRA, ALLRA FLESTA BLIR FRISKA!!!" Då går vi på det helt enkelt och bestämmer så, då känns det mycket bättre en stund! Häng i nu Malin, det MÅSTE komma något gott ur eländet så småningom. Men HUR lätt är det att se det när man är mitt uppe i det du är just nu. Hursomhelst - jag tänker på dig och din familj jättemycket ska du veta. Om jag inte missminner mig totalt så gillar du ju fräckisar... och jag har ett gäng på lager, men de mailar jag dig istället, så får du fnissa en stund mitt i allt =) BAMSEKRAM så länge! // Maria W

Linda sa...

Älskade älskade vännen....tankarna far runt i huvet nu som en virvelvind...


Puss och kram

Linda

Cissi sa...

Äntligen hittade jag

Cissi sa...

Malin o Roine! Elin o Max! Våra tankar är hos er.

Vi kan inte annat än tro att allt går vägen. Inte pga de 95% utan pga av att du är DU, Malin.

Kramar i massor från Mormor, moster, morbror, kusin m fam i Söderhamn, kusin i Gävle m sambo.

Pernilla sa...

Hej Kusin!

Det här fixar du. Jag har det på känn. Det ligger i släkten vet du. Jag har tagit bort 5 tumörer och var utan nya vid sista röntgen! Så vi är rätt lika ger inte upp. Många styrke kramar från Pernilla med familj.

Jenny sa...

Kusseluss,

Jag tänker på dig och sänder all kraft och styrka som jag kan uppbåda. Hang in there, girl!

Kramar en masse,

Jenny

Catalyst sa...

Hallå! Och stora, goa kramar!!! När, mitt i allt cellgiftande och perukutprovande, kommer du och hälsar på?