onsdag 24 oktober 2007

Efter operationen

Så var operationen över. Var en aning yr igår, minns t.ex. inte att jag bett mamma ringa och tala om för mina bröder att allt gått bra. Bra gick det, även om det alltid är obehagligt att sövas och jag har ont nu efteråt. Men det är inget en kombination av Alvedon och Ipren inte kan rå på. :)

På grund av att andra cellprovet inte visade på avvikelse så opererades "bara" tumören bort. Den har skickats på snabbanalys och inom en vecka kommer resulatet. Ingen idé att spekulera över det.

Jag är trött och ska titta på Shreck 3 med min prins Max.

Sköt om er!

3 kommentarer:

Annika = moster sa...

Vi håller tummarna, trevlig helg. Kram fr oss/annika

Cissi sa...

Du har varit och är i våra tankar!
Kramar från Söderhamn

Annika = moster sa...

Malin, jag har pratat med mamma! Tyvärr blir vi alla inom vården förr eller senare mer eller mindre yrkesskadade ( och kanske inte bara vi). Ring på måndag morron och se till att ni får komma till någon ansvarig för att få besked vad som gäller. Du har rätt att få info på annat sätt än via tel.!Jag är övertygad om att allt kommer att bli bra i slutänden ändå - du klarar det /annika