torsdag 3 december 2009

Flygfisk?

Hört att folk gillar programmet Ullared. Så nu har jag sett ett avsnitt och oj vad jag led. Tänker aldrig titta igen för vilken bedrövelse det var, hur kan nån gilla det? Gör ni det? Titta på när folk rullar ihop ett tält och packar bilen... eller på när de handlar saker alla människor handlar... tanter och annat folk som fiskar... förresten det var ganska kul när gammtanten slängde flötet i ett träd och började tjuta om flygfisk... eller inte.
Suck.

Snart bär det av mot Birsta och Kvik, för nu ska det spikas vad vi ska ha för kök och badrum. Kan hända att det blir några julklappar inköpta också.

Ikväll är det Mammas pojkar - DET gillar jag :)

4 kommentarer:

Kamilla sa...

jag håller med dig, ullared är ett riktigt skitprogram som inte tillför något alls. Det får en att känna sig som en riktig nolla, när man tänker på att man faktiskt varit där och handlat nån gång,, ha ha
kram till dig och ditt lilla mirakel.

Mrs. S sa...

Nej det är inget program för mig. Tycker att det är lite tragiskt på något sätt...

Annelie sa...

Heeejjjj tjejen..!!

Jag har precis läst igenom det mesta av din /eran resa med allt du har fått utstått...
Jag är sååå glá för din /eran skull att du var / är såå stark och att ni hade sån tur.
Vet själv en gång när jag kände en liten knöl i mitt bröst,, kollade upp det direkt (som tur var det inget), men skrämmselskott var det eftersom mamma är opererad för både bröst & underlivscancer.

Grattis tjejen till att du klarade det sååå bra och till ert nya knyte som du inombords.. :o))


Ullared ja,, mmm visst kollar jag på det programmet. Men mycké för att se om det är nån man känner igen, bodde i närheten där förut.
Men, jag fattar inte vart de har hitta alla som är "tokiga".

Mamma´s pojkar tittar jag oxå på, tycker det är lite småkomiskt när Bobby gör sin mamma gråtfärdig.

PS. Hittade hit genom Kamilla´s blogg.. DS.

Ha det allra bäst och sköt nu om dig och Lycka till med allt i framtiden.. // Kram från en okänd Annelie

Malin sa...

Kamilla, jag har också varit där och det är ett helt ok ställe att handla på. Men det betyder ju inte att man måste göra en tv-serie om det... Kram :)

Mrs S, ja tragiskt att någon beslutat att visa det på tv. Kram

Annelie, tack för dina ord - gillar långa kommentarer :) Och välkommen hit! Nu ska jag kika in hos dig. Kram