söndag 22 november 2009

Brakare

Jag är en tjej som inte fiser inför min sambo. Inte minsta lilla pysare.
Så är jag då gravid, vilket medför en massa jox med tarmarna. De ändras och det tar längre tid för födan att passera, vilket till exempel leder till bubbel i magen. Mycket bubbel i magen.

Tänk er då följande scenario;

Bästa trevliga och fräscha gravida tjejen somnar mot sambons breda bringa i soffan lördag kväll. Vad hon vet händer inget konstigt, hon vaknar senare och de går så småningom och lägger sig. Sover en skön sömn en hel natt. Kanske det är så att sambon inte är riktigt lika kram- och pussugen som i vanliga fall vid sänggåendet.

Vid frukosten berättar den elake och otroligt dumme sambon att det vädrats ordentliga brakskitar under sovstunden där i soffan. I elake sambons armar. Illaluktande och höga brakskitar.

Fy fan vad jag skäms!

Och då ska ni veta att jag nästan har varit världsmästare i att släppa dundrande brakskitar - innan jag träffade Royne. Tillsammans med honom finns det inte en möjlighet att jag längre skulle göra det. I vaket tillstånd vill säga. Tydligen.

3 kommentarer:

Elwa sa...

Fina flickor fiser inte... *fniss*

unique sa...

Hahaha... Det där känner man igen

Unknown sa...

Vadå inte släpper brakare i sambons närhet? Har du inte glömt en viss incident i Göteborgstrakten nu? Hmmm...