torsdag 22 oktober 2009

Tjyvens

Mår lika illa som när jag fick FEC (cytostatika). Det liksom böljar genom kroppen hela tiden och till slut blir jag så less att jag nästan vill spy så jag får må bra. Spyr dock inte. Hann vara på jobbet i en timme, sedan var det bara att gå hem.

Så nu har jag en liten depression för att jag mår tjyvens men mest för att jag fick ställa in lunchdejten - såg så mycket fram emot att träffa gamla pluggisarna Maria och Katarina. Fast å andra sidan har jag ju något att längta till :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!
Har just hittat tillbaka till din blogg. Hade helt slutat läsa, men kom på att jag skulle gå in och kolla i måndags när jag låg förkyld hemma.
Har även börjat följa en annan blogg, monasuniversum, som är skitrolig. JAg har inte fäljt någon annan blogg än din förrut. Är ju lite seg med alla grejer man ska göra på nätet...
Att du mår skit - är skit! Vad beror det på? Du går väl inte på någon medicin nu som får dig att må illa, eller?

Skickar hur som en massa må-gott-kramar. Längtar efter dig!
Kram B.

Malin sa...

Nä, någon liten bakterie som skapar bubbelmage bara. Längtar efter dig med - puss och kram

Anonym sa...

Jo.. jag vet.. jag slapp illamåendet under FECen.. men fick den av antibiotikan som jag fick på sjukhuset när jag fick blodförgiftningen...

Kram Pysis

Isabelle sa...

Hoppas du mår bättre nu och får en skön helg!
Kram.