torsdag 1 oktober 2009

Feber och trerätters middag

Fortfarande jag, datorn och sängen på Statt i Katrineholm. Med några timmars gästspel på föreläsning. Sedan bara att ge upp och bege mig tillbaka till hotellet. Feber och ont i kroppen. Irriterad, skulle ju lära mig så mycket. Köpte Enchinagard och trycker i mig 20 droppar varje timme. Hoppas vara pigg i morgon.

Just nu pågår banketten. Trerätters middag och dans. Förmodligen massa "lära känna varandra" och andra roligheter. Utan mig. För här ligger jag i sängen. Surt som fan.

Men trerätters middag serverades jag i alla fall. På sängkanten. Är proppmätt. Suddiga bilder på grund av dåligt ljus och kass mobilkamera. Men de duger. Hann äta av förrätten innan jag kom på att jag skulle ta bilder...






















Så roligt att några berättar vilka ni är. Mrs S, Citronfjärilen och jag brukar titta in till varandra. Citronfjärilen har ju till och med designat min blogg. Att Linda 17år vill "hänga" här gör mig glad.
Visst finns det flera som har lust att ge er till känna? Var anonyma om ni vill, helt ok. Hitta på ett alias, ljug om ni vill. Poängen är att få till en kommunikation. Det blir lätt enahanda att skriva till alla, fast jag inte vet vilka och utan svar.

Artikeln om mig i Icakuriren ligger förresten på nätet också. Intervjun är med men inga bilder http://www.icakuriren.se/Kropp-Sjal/Ma-bra/brostbloggare/

8 kommentarer:

Håkan sa...

Bra artikel, fin blogg! Lycka till med allt.

Malin sa...

Tack Håkan - blev nyfiken för det dräller inte direkt av det manliga könet här, definitivt inga som jag inte känner. Vad jag vet. Har kollat lite i Cramp och måste läsa en del ser jag. Intressant och lite irriterande hittills...

lidos till capri sa...

..så är jag också med,Lidostillcapri 65+++

Malin sa...

17 - 65+++ är inte illa det. Glad gör det mig. Kram Lisa :)

petralin sa...

Fin artikel! Läser din blogg då och då... Mycket fin! Krya på dig...

Anonym sa...

Läste faktiskt artikeln på sjukhuset sist.. jag hade mina tre timmars väntan inför scinten.. så då läste jag om dig.. häftigt...

Kram Pysis...

Malin sa...

petralin och pys, tack! Jag tyckte om artikeln jag med, den var fint gjord :)

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu