onsdag 30 september 2009

Vilka är ni?

Jag och datorn och sängen på Statt i Katrineholm. Dags att sova för att orka med konferens i morgon. Funderar bara på vilka ni är som tittar in här.

Lust att berätta? Något litet? Annars är ni självklart välkomna att stanna kvar i alla fall. Blir ibland less på mig själv bara, vore kul att veta något om er.

För tillfället är jag skitless på att jag fortsätter att låtsas ignorera valken som plötsligt hänger över brallan. Dags att börja agera!

Just nu såg jag en kvinna ge sig själv orgasm i "Fråga Olle" genom att knipa och flåsa...

Kom av mig lite...

13 kommentarer:

Mrs. S sa...

Hallå!

Här är Mrs. S - 33 år, två små barn och bor i en förort till stora staden. Arbetar med marknadsföring och kommunikation. Vet inte var jag vill och vart jag är på väg! :-)

Citronfjärilen sa...

Du vet vem jag är, och jag hoppas att du vet att jag läser även om jag är dålig på att kommentera.

Kram :)

Linda sa...

17årig tjej från h-sand som läste om dig i tidningen hemma hos farmor, blev intresserad då jag är sjukt less på att läsa bloggar som enbart handlar om kläder, pengar och utseende.

Malin sa...

Hello Mrs S - känns som om jag känner dig litegrann i alla fall. Ska kika in hos dig.

Johanna - ja, klart jag vet. Båda delarna. Samma med mig.

Linda - hej och välkommen hit :) Jag kan förstå att du blir less på de ytliga bloggarna. Är det dåligt med tonåringar som skriver om andra saker? Hur som helst är det kul att ha dig här!

Kramar

Kamilla sa...

Hej,, ja du vet vem jag är oxå! Är en trogen läsare, och försöker kommentera! Krya på dig
kram Kamilla

Linda sa...

Det finns en blogg jag följde förut, http://jagefrisk.blogg.se/, men tjejen dog för drygt ett år sen.
Nej, det är inte alltför vanligt med bloggar som tar upp annat än kläder och liknande, och finns det de så är det svårt att hitta dem eftersom det bara är modebloggar som finns på de olika topplistorna;p

Anonym sa...

Hej,

Är 38 år m 2 små barn och nyligen gått igenom cyto och strålning för bröstcancer med spridning till lymfkörtlarna. Kram Cecilia

Malin sa...

Hej Kamilla! Jo, vi springer ju in hos varandra vi :) Kram

Linda, hu vad otäckt att följa en blogg där någon dör. Det måste ha varit tufft. Du, varför inte starta en blogg och skriva om vad du tycker är viktigt? Jag skulle läsa :)och det finns säkert massor med tjejer/killar som är lika less som du på ytliga bloggar. Kram

Hej Cecilia! Hur mår du nu efter all behandling? Har tröttheten börjat släppa så du kan se fram emot att må gott igen? Kramar

Anonym sa...

Jag hoppas att du vet vem jag är vid det här laget..

Jag som är som jag är..

Kram i massvis
Pys

Malin sa...

Klart jag vet, pysan :) Kram

Linda sa...

Jo, det var inte det roligaste att komma in på bloggen och få veta att hon hade dött, även om man inte känner personen så känns det nästan som det. Men hon verkade få dö lycklig iallafall, om man nu ska försöka se något positivt.

Jo, jag har funderat på att starta en blogg några gånger, men jag vet inte vad jag skulle skriva om riktigt, jag vet inte exakt vad det är för något som jag själv vill läsa om, vissa bloggar fastnar direkt bara.

Anonym sa...

Jag är 49 år, gift och har två tonårsdöttrar. Bor i Sollentuna, norr om Stockholm. Jag har följt din blogg sedan i vintras. Vet inte hur jag hittade dig men jag känner att jag tycker om det du skriver så jag försöker gå in här minst ett par gånger i veckan. Hälsningar
Cari

Malin sa...

Linda, skriv om det du brinner för. Om du brinner för det du skriver kommer folk att fastna för det :) Förresten, går du på gymnasiet i Härnösand så kanske vi har stött ihop någon dag =)

Cari, vad roligt att du gillar det jag skriver. Välkommen hit!