lördag 19 september 2009

Två tips

Befinner mig i ett läge där det är svårt att välja. Plus att jag plötsligt tycker att det mesta är skit av det jag gjort. Tror att det är vanligt och jag ska berätta mer senare. När jag vet om det är skit eller inte alltså.

Något som inte är skit är mina två prylar som förgyller livet.

Hela sommaren har jag dagligen använt mig av en spikmatta. Ca 20 minuter varje kväll. Men somna för fan inte. Jag har somnat några gånger och vaknat över en timme senare. Vilket har gjort att spikmattan nästan suttit fast i ryggen. Det gjorde otroligt ont - men gick över fort i alla fall.














Min andra pryl är Bungy Pump-stavarna. Jag som får ont så in i av att gå långa promenader kan nu göra det med stavarna. De är tuffa att gå med på grund av det inbyggda motståndet. Hela kroppen tränas. Prova om ni kan!

4 kommentarer:

Mrs. S sa...

Spikmatta är något jag funderat på en längre tid. kanske dags att slå till då!

Yvonne sa...

Hej! Jag vet att min syster "essge" följde din blogg, såg din kommentar hos henne den 5:e september. Hon dog den 9:e och vi har idag varit på begravningen...
Sköt om dig!

Isabelle sa...

Spikmatta är toppen!
Jag har blivit helt beroende av min.

Malin sa...

Slå till Mrs.S!

Yvonne, jag är så ledsen för er skull. Skitsjukdomen är obarmhärtig. All styrka och kraft till er!

Isabelle, jag är också beroende!

Kramar till er alla