torsdag 2 juli 2009

Det är några...

...som då och då mailar mig och berättar sin historia.
Frågar mig till råds om olika saker.
Saker som ni vet att jag redan gått igenom.

Det är för er skull bloggen finns kvar.

Jag är så tacksam över era mail - även om jag önskar att ni slapp befinna er i den situation ni gör.

Den där jäkla "situationen" som ingen vill befinna sig i.
Snoppogehelvetet.

Av hela mitt hjärta önskar jag er en mild resa.
Behandlingstiden går fortare än vad man tror och snart kommer ni att bli starka igen.

Många varma styrkekramar
SnoppogeMalin :)

2 kommentarer:

essge sa...

Visst mår man gott av att kunna hjälpa andra!

Krjamar

essge

Malin sa...

Att ha någon okänd att maila till när man behöver önskar jag att jag hade haft. Det var så svårt i början, då när bomben slog ned...